fredag 23 december 2011

2011 lider mot sitt slut!

Ja då börjar vi närma oss Julen och Nyår! Det är ett år som har innehållit många nya och intressanta möten. Det har varit både i den politiska som i den privata miljön jag fått möjligheten att få vara med om denna resa som 2011 varit. Ja för det har verkligen varit en resa med insikt i olika verksamheter, och lärdom med en spridning imellan Migrationsverket till hur det är att verka i en stark majoritet i en liten kommun (Hylte kommun). Tyvärr så har ju mina inlägg blivit lite färre då tiden inte riktigt räckt till, även en viss sekretess råder i vissa ärenden som gör det omöjligt att skriva om. Det är och ska så också vara då det gäller sekretessen. Så det är inte att jag inte haft något intressant att skriva om, snarare tvärtom, eller vissa möten som givit mig nya och spännande kontakter som jag ser framimot att utveckla ännu mer inför framtiden. Det har även blivit betydligt fler uppdrag som jag åtagit mig,  och vilket jag inte ångrar utan endast ser som att jag kan bidra till att fler kan få leva ett rikt och innehållsrikt liv. Jag är övertygad om att 2012 kommer bli ett minst lika spännande och intressant år, och ser framimot detta även om det också innebär att jag blir äldre (ålder ändå bara en siffra på ett papper). Och jag hoppas och tror att vi lyckas få alla dessa människor som säger sig tänka "Liberalt" också börjar stödja oss aktivt. Vi behövs in i framtiden. Nu vill jag önska er alla en riktigt God Jul och ett riktigt Gott Nytt År

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar