lördag 22 augusti 2009

Mänskliga Faktorn!

Ja då var man tillbaka i Bloggvärlden igen efter ett tekniskt missöde.Ja det var mitt egna fel och kan inte skyllas på någon annan.Jag hoppas och tror att jag har lärt mig något nytt,man lär så länge man lever.Som ni nu märker så är det nu också en ny adress:www.liberalahylte.blogspot.com som gäller och inget annat.Ha det bra! så kommer jag efter hand fylla på med både lokala och regionala tankar och ideer.Jag hoppas ni kommer gilla denna blogg och väljer att bli en av mina följare.../Hälsn Niclas

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka...
    Tänkte kommentera bortklickandet av den gamla men avstår.. ;)
    Kul att du öppnat upp en ny blogg..
    Kram/M

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen Maria!Roligt att du hittade till min nya efter mitt klanteri med den gamla!

    SvaraRadera