fredag 2 juli 2010

Valkampanj del 2

Ja då börjar valkampanjen gå in i en ny fas.Nu ska allt som har diskuterats,planerats och beställts testas och förhoppningsvis ge resultat.Men jag kan garantera att det kommer dyka upp saker,som man märker att varför gjorde vi inte si eller så.Det har införskaffats olika give away produkter,foldrar mm.Men det är nu det roliga börjar,även om jag redan varit ute och värmt upp lite.Det ska bli ett nöje att kampanja,och jag hoppas att de som inte ännu vaknat och insett att det är ett val på gång snarast vaknar,annars få vi hjälpas åt och väcka dessa personer.Kalendern börjar bli fulltecknad,och mina semesterveckor kommer säkert gå fort då jag bestämt sedan länge att jag ska köra extra hårt med kampanjarbete på min semester.Just nu så känner jag en viss avundsjuka till dem som ska till Gotland och Almedalsveckan,men jag har själv valt att avstå det.Jag gör det med anledning av att jag har mina tänkbara väljare här,i Halland och då kommer de som prio ett.Sedan måste jag slänga ut en liten brasklapp till dem som man vet kandiderar,men tycks leva kvar i det förgångna och tror det går att vinna val på att sitta hemma och endast visa sig ute dagen innan valet.Detta går inte kan jag säga!detta valet kommer bli stenhårt och vi måste banne mig ut och jobba häcken av oss.Vi ska inte nöja oss med att hamna på en ca 6-7% utan vi ska uppåt,och vi ska tillsammans i Alliansen se till att vi får fortsatt förtroende att styra Sverige.Liberala Hälsningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar