onsdag 11 augusti 2010

Känna glädje!


Ja då har man varit på Unnaryds marknad och kampanjat igen! Idag var inte riktigt så mycket folk som det var sist vi var där, vädret skrämde nog en del. Men det är ingen fara med oss och något regn kom inte. Jag känner mig nöjd ändå, och det är med stor glädje som man möter väljarna. Det är detta som man har planerat för sedan förra valet. Jo det är sant! jag har gått och funderat, kollat hur EP-valet fungerade, och hoppas nu att denna valrörelsen ska gå bra. Det känns väldigt bra hittills, och dessa människor som jag haft nöjet att träffa gör att man blir glad. Jag har lärt mig att man måste vara glad, känna glädje när man är ute och kampanjar, och det blir man när man träffar alla dessa människor. Jag måste även passa på och tacka Jan Ertsborn för hans stöd och hjälp på Unnaryds marknad idag. Det är en styrka att han kom och besökte oss då de övriga partierna hade riksdagsledamöter på plats. Ja vissa partier (Socialdemokraterna) hade verkligen laddat upp, de hade inte mindre än tre riksdagsledamöter på plats. Men de verkar inte hjälpa, för det är många som kommer fram och berättar att vi måste vinna valet och det är glädjande. Men vi får inte känna oss säkra, utan valrörelsen varar ända till den 19sep och vi ska ge järnet. Framtiden behöver mer liberalism. Nu laddar jag batterierna i en dag, för att sedan kampanja på Sjönevads marknad i dagarna tre. Jag hoppas att vi ses där/Liberala Hälsningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar