torsdag 30 augusti 2012

Feghet eller vad?

Jag har haft min blogg öppen för kommentarer! just för att få in synpunkter och åsikter i saker som jag funderat och bloggat om. Nu har jag dessvärre tvingats att stänga ner den möjligheten och varje synpunkt/ kommentar granskas innan jag väljer om det ska publiceras.
Man kan ha olika synpunkter på detta! och jag kan bara beklaga detta beslut som jag tagit med rådfrågande av andra. Det hänger inte ihop med att mörka olika synpunkter eller åsikter! men när synpunkterna inte hänger ihop med själva blogginlägget så anser vi inte det relevant att publicera det.
Samtidigt kan man ju ifrågasätta den fegheten som finns hos en viss person som inte vågar framträda med sitt riktiga namn! eller beror det på att personen ifråga själv är osäker på sina åsikter? Ja för en person med dessa åsikter, tidningsartiklar, youtubeklipp borde vara osäker på hur denna person igentligen mår!
 Det blandas ihop händelser likt man skulle kunnat läsa en "Kalle Anka" tidning och tro det var verkligheten istället för att sätta de olika händelserna i sitt verkliga sammanhang. Att denna person som det berör anser jag mörkar synpunkter och kommentarer får stå för honom/henne! men frågan man kan ställa sig är ju varför de själv inte vågar stå för sina åsikter med sitt riktiga namn, och varför skulle jag då publicera deras kommentarer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar