fredag 10 september 2010

In på upploppet!


Ja då har vi kommit fram till sista sväng, som man brukar säga i travsporten! Det är bara upploppet kvar! och detta upploppet är viktigt för Sveriges framtid. Vilken väg ska vi gå? framåt eller bakåt? Ja det är väljarna som väljer, och det är nu som vårat kampanjarbete, och kämpaglöd kommer visa sig om vi lyckats och orkat ända in i mål. Visst jag har börjar känna mig trött och sliten, men det är och har varit en fantastisk resa och jag är övertygad om att jag klarar upploppet. Men hur är det med er andra? Det är bara att kämpa på, ge järnet, försöka stötta och peppa varandra så kommer det säkert gå vägen. Sedan gäller det att nu i slutspurten vara extra kreativ, komma på egna nya ideer som kan hjälpa till i kampanjarbetet. Själv har vi i min kommunförening bestämt att visa, åka runt på de småorterna som enligt vissa knappt existerar. Vi vill visa invånarna i dessa byarna att vi bryr oss om dem, och går ifrån tomt prat till handling. Visst! det kommer kanske bara fram en person, men efter samtal med denna person så kan det sedan sprida sig som ringar på vattnet att vi varit där, och förhoppningsvis positivt. Nu hinner jag inte skriva mer! och jag ber om ursäkt för att jag slarvat den sista tiden med att uppdatera bloggen, men det är tidsbrist och inget annat. Lycka till alla som kampanjar! för nu ger vi järnet hela upploppet! och nöjer oss inte förrän vi passerat mål. Ett starkt folkparti vill och kan förändra Sverige till det bättre! För alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar