fredag 10 september 2010

Sista veckan!


Ja då går vi in i det sista rycket! och vi ska försöka övertyga de osäkra väljarna. Själv ska jag idag befinna mig några timmar vid valstugan i Falkenberg, denna vackra småstad vid Ätran. Men nu bör man tänka på att de flesta väljarna redan har blivit nerlusade av div valmaterial, och av alla möjliga partier. Därför ska man nu! tror jag prata med väljarna, fråga om de har någon särskild fråga som de går och funderar på. Att pracka på dem ännu mer material tror jag snarare får en negativ effekt. Det gäller även att vara glad och positiv, att inte stå i stora klungor som det gärna kan bli då valstugorna och övriga partier står tätt tillsammans, och har samma mål som vi. Lyckas vi med detta så tror och hoppas jag att valresultatet kan bli väldigt positivt för oss. Lycka till nu i kamanj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar