söndag 19 september 2010

Tack!

Ja då var valet 2010 över! Jag vill passa på att tacka dem som har hjälpt till med förberedelser,varit ute och delat ut valfoldrar, och på olika vis kampanjat och spridit vårat material. Det har varit en resa som har varit jobbig och tröttsam, men samtidigt väldigt rolig. Extra rolig blev det inatt när resultatet kom, vi går ifrån 4.0% valet 2006, till 7.1% i detta valet och tar igenom detta ett extra mandat i Hylte kommun och hamnar på 3 mandat. Vi kommer få gå igenom vad detta innebär, men det är med glädje som man nu kan gå och lägga sig och jag kommer sova gott. Ännu en gång ett stort tack till er som har stöttat mig, Folkpartiet, med både ideer tips och allmän hjälp, även er som imellanåt har hjälpt mig att koppla av kampanjarbetet (tänker på Johanna, ja du vet vem jag menar) tusen tack. Nu gäller det att börja leverera också, och jag lovar att göra mitt bästa. Liberala hälsningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar